W ubiegłym roku ratusz wydał z własnej kasy ponad 40 tys. zł na dofinansowanie usuwania azbestu. Pod koniec listopada 2013 roku wprowadzono nowe zasady dofinansowania tego typu działań. Obecnie można ubiegać się o sfinansowanie kosztów usuwania i unieszkodliwiania rakotwórczego materiału. Sam jednak demontaż azbestu finansuje właściciel posesji. Musi go zabezpieczyć i czekać na rozpatrzenie wniosku, który złożył do UM w Łowiczu.
Władze Łowicza po zebraniu wszystkich wniosków oraz otrzymaniu dotacji z łódzkiego funduszu ochrony środowiska wyłonią firmę, która zajmie się odbiorem azbestu w całym mieście.
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?