Do 2020 roku województwo dolnośląskie ma do wydania ponad 2 miliardy euro z Unii Europejskiej. O tym, na co powinny zostać wydane te pieniądze, może zdecydować każdy mieszkaniec regionu. Trwająca kampania reklamowa ma skłonić mieszkańców regionu do konsultacji i zgłaszania propozycji wydatkowania tych funduszy. Twarzą kampanii jest marszałek Rafał Jurkowlaniec.
W spotach i na billboardach kampanii promocyjnej pojawiają się dolnośląskie inwestycje sfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 m.in.: Wschodnia Obwodnica Wrocławia, Zamek Piastowski w Legnicy, Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze, Dolnośląskie Centrum Filmowe oraz pociągi Kolei Dolnośląskich, tzw. „Impulsy”.
Kampania promocyjna - wałbrzyski akcent
Z regionu wałbrzyskiego w kampanii promocyjnej pojawia się:
- Budowa Centrum Pulmonologicznego dla górników w Szpitalu im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu,
- Modernizacja Placu Teatralnego i Teatru Dramatycznego im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu,
- Powstanie Centrum Kongresowo-Kulturalnego w zamku Książ.
Kampania promocyjna, jej elementami są:
- broszury zapraszające do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych oraz prezentująca wybrane inwestycje zrealizowane ze środków unijnych w latach 2007-2013. Milion Dolnoślązaków otrzyma je do skrzynek pocztowych. Z nich dowiedzą się gdzie i kiedy, w ich najbliższej okolicy, odbędą się konsultacje będą też mieli szansę odesłać swoje propozycje inwestycji bezpośrednio do urzędu marszałkowskiego.
- 60-sekundowe spoty telewizyjne pojawią się 1 listopada w telewizjach regionalnych i lokalnych oraz w dolnośląskich kinach
- 30-sekundowe spoty radiowe usłyszymy od 4 listopada na antenach największych rozgłośni radiowych w regionie.
- na ulicach dziesięciu dolnośląskich miast pojawi się 75 billboardów.
Kampania promocyjna - koszty
Kampania będzie trwała przez miesiąc. Jej koszt wynosi 560 tys. zł, z czego 85 proc. pochodzi z środków unijnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?