Na stronie internetowej łowickiego ratusza pojawiła się informacja mówiąca, iż „podczas rozliczania dotacji celowej na realizację zadań związanych z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości znajdujących się na terenie Łowicza pojawiły się pewne nieprawidłowości”. W związku z tym miejscy urzędnicy proszą wnioskodawców oraz osoby, które już otrzymały finansowe wsparcie o przedłożenie w urzędzie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii faktury VAT lub rachunku za wykonanie dotowanych prac z datą wystawienia po zawarciu umowy z ratuszem i otrzymaniu dotacji celowej oraz po usunięciu materiałów azbestowych.
Z naszych informacji wynika, że miejscy urzędnicy dopatrzyli się, że jedna z osób, która już dostała pieniądze otrzymała je na podstawie rachunku wystawionego przed realizacją dotowanych prac.
Miejscy urzędnicy informują, że w takim przypadku dotacja musi zostać zwrócona. Chyba, że dotowany przedstawi nowy rachunek wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?