ZUS w Łowiczu zamknięty. COVID-19 wykryto u jednego z pracowników.
- Wnioski oraz dokumenty można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem ZUS do specjalnej skrzynki – informuje Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w Łodzi. - Bezpośrednia obsługa klientów prowadzona jest w pozostałych jednostkach I oddziału ZUS w Łodzi, w tym najbliższych od Łowicza w Inspektoracie ZUS w Kutnie, w Biurze Terenowym w Brzezinach i w Biurze Terenowym w Łęczycy. Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS – dodaje przedstawicielka ZUS.
Konto na portalu PUE ZUS można założyć przez internet – za pomocą Profilu Zaufanego (ePUAP/login.gov) lub bankowości elektronicznej. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń.
Z ZUS można kontaktować się także telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560 16 00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7-18.
Natomiast pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?