Budowa dróg do wiaduktu podzielona zostanie na trzy zadania inwestycyjne. Pierwszy z nich obejmie powstanie nowego układu drogowego od północno-wschodniej strony projektowanego wiaduktu. Powstanie tam m. in. nowe rondo.
Drugi etap obejmie zaprojektowanie sieci dróg od planowanego ronda na skrzyżowaniu ulic 1 Maja i Klickiego i połączenie go ul. Romana Dmowskiego z istniejącym już rondem Niepodległości.
Ostatni etap dokumentacyjny związany będzie z zaprojektowaniem nowych przebiegów ulic: w tym ulicy Napoleońskiej, łącznika ul. Warszawskiej z ul. Napoleońską, łącznika ul. Warszawskiej i ul. 3 Maja do połączenia z wiaduktem drogowym.
Warto podkreślić, że zapowiada na ten rok budowa przez PKP wiaduktu w Łowiczu wydaje się nierealna. Prawdopodobnie prace budowlane rozpoczną się w latach następnych. Grzegorz Pełka, szef miejskiego wydziału inwestycji zapewnia, że brak prac po stronie kolei nie będzie skutkował powstaniem dokumentacji, która będzie miastu nieprzydatna. - I tak zostanie wykorzystana w 90 procentach - zapewnia pracownik UM w Łowiczu.
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?