Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Logo Krzysztofa Gajdy budzi różne skojarzenia

Rafał Klepczarek
Rafał Klepczarek
Pojawiły się zarzuty, że logo przygotowane przez zwycięzcę burmistrzowskiego konkursu, jest wzorowane na znaku firmowym Windows Vista. Autor Krzysztof Gajda zapewnia, że nie popełnił plagiatu.

Gajda wygrał 2 tys. zł w konkursie na opracowane logo marki "Łowicki folklor". Jego dzieło składa się z czterech czworokątów, które wypełniają treści związane z ziemią łowicką (wieże bazyliki mniejszej, trójkątny rynek, księżacka wycinanka i stylizowana Bzura) oraz z napisu "Łowicz".

- Pomysł ten jest plagiatem logo Windows Vista Microsoftu - uważa jeden z łowickich grafików. - Uważam, że burmistrz winien unieważnić wyniki konkursu i rozpisać go ponownie.

Artur Michalak, szef miejskiej promocji, nie widzi plagiatu w pracy Gajdy. - Dobrze, że nasze nowe logo jest tak żywo komentowane - uważa naczelnik.

Sam jego autor zapewnia, że nawet przez głowę mu nie przeszło wzorowanie się na logo systemu operacyjnego w popularnych komputerach. - Na jego pomysł wpadłem, robiąc zdjęcie ramy okiennej w skansenie wsi księżackiej w Maurzycach - zapewnia zwycięski grafik.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lowicz.naszemiasto.pl Nasze Miasto