Gajda wygrał 2 tys. zł w konkursie na opracowane logo marki "Łowicki folklor". Jego dzieło składa się z czterech czworokątów, które wypełniają treści związane z ziemią łowicką (wieże bazyliki mniejszej, trójkątny rynek, księżacka wycinanka i stylizowana Bzura) oraz z napisu "Łowicz".
- Pomysł ten jest plagiatem logo Windows Vista Microsoftu - uważa jeden z łowickich grafików. - Uważam, że burmistrz winien unieważnić wyniki konkursu i rozpisać go ponownie.
Artur Michalak, szef miejskiej promocji, nie widzi plagiatu w pracy Gajdy. - Dobrze, że nasze nowe logo jest tak żywo komentowane - uważa naczelnik.
Sam jego autor zapewnia, że nawet przez głowę mu nie przeszło wzorowanie się na logo systemu operacyjnego w popularnych komputerach. - Na jego pomysł wpadłem, robiąc zdjęcie ramy okiennej w skansenie wsi księżackiej w Maurzycach - zapewnia zwycięski grafik.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?