Czy łowickie centrum promocji popełniło plagiat?

rk
Archiwum
Polska Agencja Rozwoju Turystycznego w Warszawie została poinformowana, że powiatowe Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej mogło popełnić plagiat przerabiając logo PART sprzed prawie 10 lat. Jacek Chołuj, dyrektor łowickiego centrum zapewnia, że on i jego pracownicy nie wzorowali się na nim.

Prawie dziesięć lat temu stołeczny PART zaprojektował logotyp na potrzeby Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego Ziemi Łowickiej. Przedstawia on stylizowaną łowiczankę w tańcu. W tym roku powiatowe centrum promocji wydało koszulki z parą łowicką. Pojawiły się oskarżenia, że postać łowiczanki jest przerobionym komputerowo logotypem PART.
Więcej w piątkowym "ITS".

Podatek cukrowy. Podreperuje budżet czy zdrowie Polaków?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3