Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy łowickie centrum promocji popełniło plagiat?

rk
Archiwum
Polska Agencja Rozwoju Turystycznego w Warszawie została poinformowana, że powiatowe Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej mogło popełnić plagiat przerabiając logo PART sprzed prawie 10 lat. Jacek Chołuj, dyrektor łowickiego centrum zapewnia, że on i jego pracownicy nie wzorowali się na nim.

Prawie dziesięć lat temu stołeczny PART zaprojektował logotyp na potrzeby Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego Ziemi Łowickiej. Przedstawia on stylizowaną łowiczankę w tańcu. W tym roku powiatowe centrum promocji wydało koszulki z parą łowicką. Pojawiły się oskarżenia, że postać łowiczanki jest przerobionym komputerowo logotypem PART.
Więcej w piątkowym "ITS".

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na lowicz.naszemiasto.pl Nasze Miasto