Polska Agencja Rozwoju Turystycznego w Warszawie została poinformowana, że powiatowe Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej mogło popełnić plagiat przerabiając logo PART sprzed prawie 10 lat. Jacek Chołuj, dyrektor łowickiego centrum zapewnia, że on i jego pracownicy nie wzorowali się na nim.
Prawie dziesięć lat temu stołeczny PART zaprojektował logotyp na potrzeby Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego Ziemi Łowickiej. Przedstawia on stylizowaną łowiczankę w tańcu. W tym roku powiatowe centrum promocji wydało koszulki z parą łowicką. Pojawiły się oskarżenia, że postać łowiczanki jest przerobionym komputerowo logotypem PART. Więcej w piątkowym "ITS".
Wideo
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!